subota, 8. travnja 2017.

Photography.

Photography.
Uvijek sam voljela fotografirati, ali sam to tek doznala onda kada sam zapocela pisati svoj blog. Na pocetku sam slikala obicne slike i nikada nisam brinula o tome kako one izgledaju. Bilo mi je dovoljno da slikam jednu sliku i istu tu ubacim u post. Sada mi nije dovoljno ni 100 slika posto svaka mora biti savrsena kako bi se mogla naci na mom blogu. Naravno kroz vrijeme sam i poboljsala svoje tehnike, a i opremu (moj dragi Canon fotic xD). Kada ne znam sto bi radila jednostavno uzmem svoj fotic, stavim ga oko vrata i odem van ili u nas vrt i slikam sve sto mi se svidi. Nekako najvise volim  proljetne slike posto za tu temu ima  najvise motiva i stvari koje se mogu slikati. Od kada je pocelo proljece slikala sam gomilu slika na tu temu i zato sam ih odlucila podijeliti danas sa vama. Necu vise pisati jer mislim da ce vam slike reci vise nego sto bi ja mogla ovdje napisati...

















I eto to bi bilo to od ovog posta! Jos sam uslikala jos puno drugih i cak boljih fotografija, ali vam neke nisam mogla pokazati posto sam njih poslala za jedan natjecaj zbog kojega sam jako uzbudena i nadam se da cu uspjeti nesto postici :D I prije samog kraja vam sluzbeno najavljujem da ce sada biti malo cesce postova posto mi u cetvrtak pocinju proljetni praznici!!! U komentare mi mozete napisati ako imate neke zelje za postove ili teme. Kisses :*

Gmail: beimaginative139@gmail.com
Instagram: bimaginative

Broj komentara: 16:

  1. Zaista preljepe slike. Gledajući sve ove slike nekako su smirujuće i opistajuće. Zaista se vidi da to volis raditi te da uzivas u tome. Svaka cast!

    Novi post na mom blogu: http://stroongana.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši
  2. Karla draga, malo je reci da sma odusevljena ovim fotografijama. Zaista su predivne, veoma kvalitetne i originalne. Svaka cast!

    Gotičarka

    OdgovoriIzbriši
  3. Jaoo, ja sam oduševljena ovim postom. Fotkice izgledaju toliko savršeno *O* ja čekam malo ljepše dane da se ponovo posvetim fotkanju :D

    Delilah's Stories

    OdgovoriIzbriši
  4. Prelepo je slaba reč, stvarno se vidi da imaš oka za ove stvari * - - - - *
    Fokus je namešten kao kod profesionalaca, svaka slika svoju priču govori, ali mi se najviše sviđa zadnja, vrhunski stvarno <3 <3 <3

    Boomy's Place

    OdgovoriIzbriši
  5. Jooj slike su vrh,i ja obožavam ovako slikati, prirodu, nebo. :))

    beautyakworld.blogspot.ba

    OdgovoriIzbriši
  6. Predivne slike, jako si talentovana <3

    http://angelinavukovic.blogspot.ba/

    OdgovoriIzbriši