nedjelja, 16. travnja 2017.

Gossip girl tag


Vec neko vrijeme pratim seriju Gossip girl i u vrlo kratko vrijeme mi je postala jedna od omiljenih. Jos prije sam vam radila PLL tag, ali posto sam ovu seriju takoder jako zavoljela odlucila sam i njoj posvetiti jedan post. Tako da bez vise duzenja mozemo prijeci na pitanja!

1.Koji je tvoj omiljeni zenski lik?
Definitivno Blair. Iako je ona "mean girl"u skoli, ja ju jako volim. Uvijek me nasmije,obozavam njezine misije sa Dorotom xD i ona i Chuck su #relationshipgoals <333

Povezana slika

2.Koji te zenski lik najvise nervira?
Uhh, dosta njih xD Mozda nekako najvise Jenny i Vanessa iako na pocetku nikako nisam mogla podnjeti ni Geogrinu.

3.Koji je tvoj omiljeni muski lik?
Chuck Bass. Vise ni ne moram govoriti xD

Povezana slika

4.Koji te muski lik najvise nervira?
Uhh, mozda Dan. Na pocetku mi je bio uredu, ali i sami znate kakav je kasnije postao.

5.Koji ti je najdrazi par iz serije?
#Chair forevaa xD


6.Najdrazi roditelji?
Uh ovo je tesko. Mozda Lily i Rufus ili Eleanor i Cyrus.

7.Najdrazi sporedni lik?
Dorota, hahah xD Uvijek me nasmiju planovi koje ona i Blair smisljaju. 


8.Koji ti je najvise sokantni trenutak?
Uh, mozda dok sam doznala tko je Gossip Girl ili kada se je Georgina pojavila sa bebom i tvrdila da je Danova.

9. Najdrazi zlikovac?
Georgina xD

Slikovni rezultat za chuck and blair georgina quote

10.Ciji ti se stil najvise svida?
Mislim da Jenny defitivno ima stil najslicniji mome. Iako i ne volim bas puno Jenny, svida mi se njezin stil i odjeca koju nosi.

I eto to bi bilo to od ovog posta! Nadam se da vam se je svidio. Ako gledate Gossip girl napisite mi u komentare koji je vas omiljeni lik i ship xD Ako ne gledate Gossip girl imate tople preporuke od mene. Serija je bas namjenja za tinejdere i malo me podsjeca na PLL posto se ovdje takoder nalazi neka misterizona figura - Gossip girl. Tako da ako volite PLL sigurno cete voljeti i ovu seriju :D

Gmail: beimaginative139@gmail.com
Instagram: bimaginative

SRETAN USKRS SVIMA!!!

2 komentara:

  1. ne pratim ovu seriju, ali sam čitala dosta pozitivnih kritika, čak mi ju je preporučivala najbolja prijateljica, čini mi se kao veoma zanimljiva serija, a i tag je super :D

    Delilah's Stories

    OdgovoriIzbriši