ponedjeljak, 20. ožujka 2017.

Prvi dan proljeca


Prvi dan proljeca... ove godine sam ga cekala vise nego ijedne druge. Svi divni provodi tokom ljeta su mi jednostavno jako falili isto kao i toplo vrijeme tako da sam doslovno svaki dan gledala koliko nam je jos ostalo do proljeca. Nikada nisam bila neki veliki ljubitelj ovog doba godine zato sto se nalazi izmedu dva glavna,zime i ljeta, isto kao i jesen. Obicno su ta godisnja doba manje vazna i iscekujemo ih samo zato sto smo njihovim dolaskom sve blize onim drugima. Ove godine je moje misljenje malo drugacije. Istina je da me cinjenica znajuci da jos samo mora proci proljece do mog ljeta nekako najvise veseli, ali nije to jedino. Dolaskom proljeca se veselim jos nekim stvarima koje cete moci vidjeti na ovom popisu :)

Veselim se:

Lijepom vremenu
Sarenim bojama u prirodi
Boravljenju vremena u prirodi
Nosenju kratkih rukava
Jedenju sladoleda


Setnjama uz more 
Fotografiranju prirode i neba
"Photo shootingu" sa prijateljicom
Piknicima u sumici
Izletima u prirodi


Proljetnim praznicima xD
Kupovini nove odjece za proljece
Setnjama u sumici
Pisanju zadace u dvoristu
Trcanju uz more


I eto to bi bilo to od ovog posta! Ftografije koje ste mogli vidjeti su uslikane ove godine. Jedan dan mi je bilo dosadno pa sam samo izasla vam i krenula slikati. Tako da se nadam da vam se svidaju. Cak sam razmisljala da vam napravim i jedan post samo sa slikama, ako da mi recite sto mislite o toj ideji u kometnare :*

Gmail:beimaginative139@gmail.com
Instagram: bimaginative
Pinterest: ovdje

Broj komentara: 10:

  1. Predivan post draga Karla! Drago mi je sto si odlucila da pises na ovu temu, zaista sam uzivala citajuci!Inace sve pohvale za slike, vrh su!

    Gotičarka

    OdgovoriIzbriši
  2. Lijep post, inače ove godine sam se baš veselila zimi i žao mi je što je danas njezin zadnji dan, ali eto. ovo je prva godina u mom životu da se nekako ne veselim ljetu i da ne razmišljam toliko o njemu, tako je zapravo u zadnje vrijeme stalno hahahah, ne znam zašto je to tako, a zbilja sam oduvijek obožavala ljeto i jedva sam ga čekala. Nadam se da će se taj moj nikakvi stav promjeniti do ljeta i da ću se krenut veselit njemu i svemu što donosi haha, more, praznici, izlasci i itd. xD Inače slike su ti super i voljela bih da napravih jedan post samo s njima, mislim da bi to bilo zanimljivo i lista stvari zbog koje jedva čekaš ljeto je lijepa, a sladoled me nasmijao haha.
    Ako hoćeš baci pogled, napisala sam novi post
    -Sara

    vremenskiputnik.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  3. Ovaj post me baš razveselio i uljepšao ostatak dana. Divno si ovo napisala, slike su također odlične.
    <3

    everydayema.blogspot.ba

    OdgovoriIzbriši
  4. Predivan post, a i fotografijama sam očarana *O* i ja se veselim nekim d navedenih stvari, a najviše ljepšem vremenu :D

    Delilah's Stories

    OdgovoriIzbriši
  5. Zaista odlicno napisan post i slike su divne :) Svaka cast! #Samokazem

    OdgovoriIzbriši