subota, 11. ožujka 2017.

Places I want to go


Hay!
Kako sam danas uredivala svoj planer dosla sam do stranice sa mjestima koja zelim posjetiti i to me je inspiriralo da vam napisem danasnji post. Ja sam inace osoba koja je uvijek spremna za neku novu avanturu i stvarno jako volim putovati. Posjetila sam dosta gradova i drzava, ali jos uvijek mi ih je ostalo gomilu koji me cekaju i nadam se da cu imati priliku u buducnosti posjetiti sve gradove sa ovog popisa :)

1.Prag,Ceska

Prvi grad koji zelim posjetiti je Prag i to ce mi se uskoro i ostvariti posto smo vec isplanirali da ove godine idemo tamo. Meni je Prag jedan predivan grad i kod njega mi se jako svidaju sve te gradevine i nacin na koji su napravljenje. Takoder imam veliku zelju vidjeti Karlov most i slikati se pored njega. I da naravno da cu vam raditi vlog iz Praga posto znam da jako volite kada vam pisem takav tip postova ;)

2.Berlin,Njemacka

Zatim se na mojoj listi nalazi Berlin, ujedno i glavni grad Njemacke. Do sada jos nisam isla u Njemacku iako sam trebala na zimskim praznicima, ali smo na zalost morali odgoditi. Tako da se nadam da cemo onda otici na ljeto u Njemacku pa uz put posjetiti i ovaj divan grad :D

3.Atena,Grcka

Sve sto vam trenutno mogu reci je da sam skroz zaljubljena u ovu sliku *_* Grcka je meni sama po sebi jedna divna drzava i jako mi se svidaju ove njihove kucice i do sada ovako nesto jos nigdje nisam vidjela tako da su me potpuno odusevile. Na ljeto smo planirali ici u Njemacku i Grcku tako da se nadam da cu moci vidjeti ovaj divan grad kao i sve njegove  poznate gradevine.

4.New York, SAD

New york, grad o kome svi sanjaju. Mislim da nema osobe koja ga ne zeli posjetiti. Iako je dosta daleko ja ga imam priliku pojetiti zbog cega sam jako sretna i zahvalna svojoj teti sto zivi tamo xD Dok budem malo starija sigurno cu je otici posjetiti i viditi ovaj divan grad i sve ono sto on donosi.

5.Los Angeles,SAD

Naravno kakav bi to bio post kada na ovaj popis ne bih dodala i Los Angeles. Meni je ovaj grad jednom rijeci predivan. Osim sto se tamo nalazi znak Hollywood, cijeli grad je pun palma koje su meni predivne xD (Znam sta ces sada reci Karla...)

6.London,Engleska

Naravno tu je i London, meni jedan od najljepsih i najdrazih gradova koji jakoo zelim posjetiti tako da se nadam da ce mi se i pruziti takva prilika :D

7.Pariz,Francuska

Takoder mislim da nema osobe koja ne zeli posjetiti Francusku i Pariz. Ja vec dugo nagovaram roditelje da razmisle o ovom putovanju, ali zbog trenutnog stanja tamo sumljam da ce mi se ta zelja ostvariti uskoro, ali u malo daljoj budnocnosti se svakako nadam :)

8.Barcelona,Spanjolska

Za Barcelonu mislim da ni ne trebam nista objasnjavati, samo pogledajte ovu sliku i mislim da ce vam sve biti jasno. Po meni je ovo definitivno jedan grad iz snova sa divnim plazama (palme xD) i gradevinama i doslovno je predivan *_*

9.Rim,Italija

Iako sam bila jako puno puta u Italiji jos uvijek nisam posjetila njezin glavni grad Rim. Mislim da je Rim jako lijep grad i kod njega me posebno prilvace sve te stare gradevine. Vjerovatno cu  i posjetiti Rim posto cemo mozda ici na skolski izlet tamo, tako da cete moci ocekivati neki vlog post na blogu ;)

10.Milano,Italija

Naravno uvijek sam imala veliku zelju ici u Milano, ali mojim roditeljima se nikada nije bas svidala ta ideja i ja stvarno ne znam zasto. Meni je Milano sam po sebi jako divan grad i zato se nadam da cu ipak imati priliku posjetiti ga.

11.Amsterdam,Nizozemska

Zatim imam ogromnu zelju posjetiti Amsterdam koji me i pomalo podsjeca na Budimpestu zbog mostova. Takoder samo pogledajte ove divne gradevine mislim da nitko ne moze ostati ravnodusan na njih xD Mi smo vec planirali nesto za buducnost i kako stvari stoje postoji velika vjerovatnost da cu se preseliti u Amsterdam nakon srednje i studirati tamo. Tako da se nadam da ce i biti tako i da cu u buducnosti imati priliku vidjeti ovaj divan grad i naravno zivjeti u njemu xD

12.Moskva,Rusija

I posljednji grad na ovom popisu, ali i ne manje vazan je Moskva. Zapravo ne znam da li cu ikada ici u Rusiju, ali na sam pogled mi Moskva izgleda predivno i jako bi htjela vidjeti sve njihove gradevine i znamenitosti :)

I eto to bi bilo to od ovog posta! Nadam se da vam se je svidio. Naravno na mom popisu ima jos mnogo gradova i drzava koje zelim posjetiti, ali ako bi vam isla sve to pisati mislim da bi taj post bio predugacak i pisala bi ga vjerovatno dva dana xD U komentare mi napisite koji grad vi najvise zelite posjetiti i da li ste bili u nekom od navedenih ;)

gmail: beimaginative139@gmail.com
instagram: bimaginative

Broj komentara: 12:

  1. Nadam se da ćeš uspeti da posetiš gradove sa tvoje liste,ja sam oduvek želela da odem u London i Amsterdam a i Rim mi je uvek izgledao primamljivo.Odličan post!

    http://littlebeautydreamer.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  2. bas divan post, i ja bi isla na ta mjesta, ali ja najvjerojatnije nikad nikud necu otic ahahah pa eto.. bitno je mastat xd

    MagdalenaŠ.

    OdgovoriIzbriši
  3. Super post Karla! Jako mi se sviđaju gradovi i nadam se da ćeš ih sve vrlo uskoro i posjetiti <3
    Moj novi post -> This Is My Life

    OdgovoriIzbriši
  4. Bez lažne skromnosti se mogu pohvaliti da sam posetila neke od ovih gradova tako da je apsolutno opravdano sto i sam amastas o tome da ih i ti obidjes. Najlepsi po mom misljenju je upravo Rim, pogotovo zbog koloseuma koji sam zavolela jos tokom ucenja istorije. Sjajna ideja za post, zelim ti da ti se ispuni zelja i obidjes ove gradove.

    Gotičarka

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvalaa <333 Drago mi je da si ti imala priliku posjetiti neka od ovih mjesta

      Izbriši
  5. Tvoja lista mi se čini odličnom i super mi je što imaš priliku posjetiti većinu gradova. :D

    Its Nina

    OdgovoriIzbriši
  6. Kada pogledam ove fotografije i mjesta, zapitam se zašto sam baš ja ta koja je rođena na Balkanu pored ovako predivnih mjesta. Sve u svemu lista je predivna, nadam se da ćeš nekad dobiti priliku posjetiti barem jedan od njih :D

    Delilah's Stories

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala :* Haha slazem se i ja se cesto pitam to

      Izbriši