petak, 31. ožujka 2017.

My Spring playlist 2017


Doslo je proljece, promjena garderobe,vremena, a meni i moje glazbene playliste. Ja imam neku cudnu naviku da radim svoje playliste po godisnjim dobima. Obicno u tom periodu slusam te pjesme, a kasnije mi nakon svog tog silnog slusanja dosade pa moram raditi novu listu taman dok dode drugo godisnje doba xD Za danas sam vam odlucila prestaviti moju proljetnu playlistu, ali na malo drugaciji nacin. Umjesto da vam samo ispisem imena svih pjesama odlucila sam ih razvrstati i izvodacima i albumima. Naravno ovo nisu sve pjesme sa moje liste vec samo one koje se nalaze na nekim albumima, ali mislim da je ova ideja bas fora pa sam se svejedno odlucila da je napravim :D

1. So good - Zara Larsson


S ovog albuma obozavam doslovno svaku pjesmu i sve znam, ali posto su neke izasle i jos prije, a neke malo manje slusam odlucila sam vam izdvojiti samo moje omiljene koje bas stalno slusam iako kazem, volim sve te pjesme isto kao i Zaru koja je ujedno i moja najdraza pjevacica <333

1. Only you 
2.Symphony
3.TG4M
4. Funeral
5.One Mississippi
6.So good
7.Make that money girl
8. Don't let me be yours

2.Number 1 Angel - Charli XCX


Sljedeci album je izasao takoder nedavno i ja sam zapravo sasvim slucajno doznala za to. Inace i ne slusam ovu pjevacicu bas puno i nisam neki veliki fan, ali mogu priznati da mi se pjesme dosta svidaju.

1.ILY2
2.Baby girl
3.Emotional
4.White roses

3.Dangerous Woman - Ariana Grande


Za ovaj album ste svi vjerovatno culi i moje misljenje je da je apsolutno savrsen. Jako mi se svidaju pjesme i Ariana je stvarno odlicna pjevacica sa jos jednim nevjerovatih albumom :)

1.Be alright
2.Greedy
3.Touch it
4.Everyday

4.This is acting - Sia


Sia je takoder jedna od pjevacica koju uvijek rado slusam i sve njezine pjesme su mi stvarno jako dobre. Sa ovog albuma trenutno slusam samo nekoliko njih, ali inace volim jako puno njezinih pjesama.

1.Alive
2.Confetti
3.Footprints
4.Midnight Decisions

5.All your fault Pt.1 - Bebe Rexha

Zatim na listi imam i album All your fault od Bebe. Ovo je prvi dio na kojem ima samo 6 pjesama, ali sada ce brzo izaci i drugi dio tako da ce onda biti malo vise pjesma na listi. Ja sam izdvojila ove cetiri posto sam one druge previse puta poslusala pa su mi dosadile xD

1.Bad bitch
2.FFF (Fuck fake friends)
3.Atmosphere
4.Small doses


6. ÷ (Deluxe) - Ed Sheeran

I posljednji album je od Ed-a koji ga je isto nedavno izabacio. Dok se je tek vratio nakon duzeg pauze, dosao je sa dosta dobrim pjesmama, ali mu je i album odlican. Iskreno nisam ni znala da ce izaci tako da me je to ful iznedadilo, ali pjesme su mu stvarno dobre.

1.Perfect
2.What do I know?
3.Supermarket flowers
4.Dive

I eto to bi bilo to od ovog posta! Na mojoj playlisti se nazlazi jos dosta pjesama, ali nisu sa nekih albuma ili pak imam samu jednu pjesmu od tog izvodaca pa mi se je ovo ucinilo kao bolja ideja. Ako vam se vise svida ovakav tip playliste to mi onda napisite u komentare pa cu ih od sada raditi na ovaj nacin :*

Gmail: beimaginative139@gmail.com
Instagram: bimaginative

Broj komentara: 6:

  1. Hvalaa na predlozima, taman sam želela da otkrijem nekee nove pesme <3<3
    Uvek volim čitati ovakve postove <3<3

    Boomy's Place

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Onda se nadam da ce ti se svidjeti neke od ovih pjesama :)

      Izbriši
  2. Ne slušam mnogo strane pjesme, ali jako volim Siu i sve navedene pjesme slušam i jako volim. Tako da, odličan izbor :D

    Delilah's Stories

    OdgovoriIzbriši
  3. Veoma interesantna višlista! Ovo nije muzika koju ja slusam, ali mi se dopada tvoj izbor! Sjajan post!

    Gotičarka

    OdgovoriIzbriši